Functieomschrijving

Een brede front office functie (32-40 uur per week verdeeld over 4 of 5 dagen), waarbij je betrokken bent bij alle processen in het bedrijf. Jij zorgt er samen met het team voor dat de kwaliteit en service van Inspectus van hoog niveau is en blijft.  Je ondersteunt het management op alle fronten, jij bent de spin in ons web die overzicht weet te houden in hectische situaties. Het betreft onderstaande taken en verantwoordelijkheden:

  • Planning en werkvoorbereiding inspecteurs
  • Communicatie met opdrachtgevers en bewoners/gebruikers
  • Controleren rapporten en andere documentatie die wordt opgeleverd
  • Administratieve taken m.b.t. het werkproces van Inspectus
  • Ondersteuning commerciële/verkoop activiteiten
  • Overige ondersteunende/zelfstandige activiteiten

Functie-eisen

Wij zoeken een communicatief ingestelde teamplayer die enige stress kan verdragen en in oplossingen in plaats van problemen denkt! Zorgvuldigheid in het uitvoeren van je werkzaamheden en een kritische blik is erg belangrijk. Er wordt van je verwacht dat je georganiseerd werkt, prioriteiten bepaalt en beschikt over een flexibele werkhouding. Procesverbetering is een belangrijke factor om ons succes verder uit te bouwen, je denkt daarin mee en neemt initiatief.

 

Ben jij de spin in ons web?

 

Dan heb je:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding
  • Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring met het werken met computers en programma’s als Word, Powerpoint en Excel
  • Een natuurlijke passie voor het leveren van een uitstekende kwaliteit en service
  • Kennis vanuit de asbestwereld is een pre

Dan ben je:

  • Proactief & besluitvaardig
  • Betrokken & verantwoordelijk
  • Nauwkeurig & zorgvuldig
  • Resultaat- en klantgericht

Wij bieden:

  • Prima arbeidsvoorwaarden
  • Een afwisselende en uitdagende functie in een groeiende onderneming
  • Een dynamische en informele werkomgeving

Solliciteer nu!

Werken bij Inspectus betekent werken in een dynamische omgeving met enthousiaste collega’s binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is. Past deze werkomgeving bij jou? Dan horen we graag van je!

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Madeleine Geerestein, bereikbaar via het telefoonnummer: 0318-743494. Je kunt ook direct per e-mail reageren naar mgeerestein@inspectus.nl (voorzien van een motivatie en je CV).

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Specialisten in het begeleiden en advies geven op het gebied van asbest

Direct inzicht in asbestgevaar

Digitaal asbestinventarisatierapport

Ervaren asbestdeskundigen

Gecertificeerd conform certificatieschema asbestinventarisatie

Asbest inventarisatie nodig?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Menu